Toegangsregeling

Met ingang van dit seizoen krijg je toegang tot de schaatsbaan tijdens trainingsuren via een oranje toegangskaart met barcode. De kaart houdt je onder de barcodelezer van de toegangspoortjes. Aan deze kaart is je abonnement gekoppeld of je recht op toegang als passant. Deze kaart vervangt de “oude” geplastificeerde abonnementskaarten en de passeerkaarten.

 

De nieuwe kaart heeft verschillende voordelen: de kaart is kleiner en past makkelijk in je portemonnee. Ook kan de kaart volgend jaar opnieuw gebruikt worden. Over deze kaart hebben we enkele vragen gekregen. De meest gestelde vragen tref je hier.

 

Ik heb geen kaart gekregen, wat moet ik doen?

Neem contact op met de ledenadministratie van je vereniging. Zij hebben alle kaarten van de Baancommissie ontvangen. Alleen de jeugdschaatsers op za3 en za4 houden de oude abonnementskaarten.

 

Ik ben mijn kaart vergeten, hoe kom ik de schaatsbaan op?

De toegangsregeling is niet veranderd: geen abonnements- of passeerkaart betekent geen toegang. Wanneer de kassa van De Uithof tijdens jouw trainingsuur geopend is, kun je hier als schaatser éénmalig een toegangskaart kopen. De kosten hiervan zijn net als vorig seizoen € 1,00. Dit is niet mogelijk voor houders van een passeerkaart.

 

Ik houd mijn kaart onder de barcodelezer, maar de poort gaat niet open

Er zijn drie mogelijke oorzaken voor dit probleem, plus oplossingen.

 

  1. Je bent te vroeg of te laat voor je training. Oplossing: controleer het tijdstip waarop je de baan op wilt. Het systeem is zo afgesteld dat je 40 minuten voor aanvang van je trainingsuur toegang hebt tot de schaatsbaan, tot uiterlijk 25 minuten voor het einde van je trainingsuur. Voor die tijd kun je de schaatsbaan niet op. Dit “tijdslot” geldt ook voor houders van een passeerkaart. Voor alle trainingsuren geldt deze regeling.
  2. Je abonnementskaart werkt niet correct. Oplossing: controleer de werking van je abonnementskaart, door deze te laten scannen bij de kassa van De Uithof (indien geopend).
  3. Je gegevens zijn niet goed verwerkt in de leden- en/of abonnementenadministratie. Oplossing: controleer bij de ledenadministratie van je vereniging of de door jou gewenste trainingsperioden correct zijn doorgegeven aan de abonnementenadministratie.

Ik ben mijn kaart verloren, wat moet ik doen?

Meld direct bij de ledenadministratie van je vereniging dat je je kaart verloren hebt. Zij vragen een nieuwe abonnementskaart aan, je oude kaart wordt direct geblokkeerd. De kosten bedragen € 5,- voor een nieuwe kaart, te betalen aan je vereniging. Pas als je een nieuwe abonnementskaart hebt, heb je weer toegang tot je trainingsuur.

 

Kan ik met mijn passeerkaart onbeperkt heen en weer lopen?

Ja dat kan, binnen de tijd van het trainingsuur waarvoor je een passeerkaart hebt: vanaf 40 minuten voor aanvang tot 25 minuten voor het einde van het trainingsuur.

 

Vorig jaar moest ik mijn abonnement soms tonen bij de poortcontroleur, hoeft dat niet meer?

Ook al hebben we nu toegangspoortjes, de baancoördinator zal nog steeds steekproefsgewijs een controle bij de poort uitvoeren, om na te gaan of je daadwerkelijk recht hebt op toegang tot de  schaatsbaan.

 

Van wanneer tot wanneer kan ik het poortje passeren?

Aan de verschillende trainingsperioden zijn tijdvakken cq slottijden gekoppeld, waarbinnen men met de juiste passeerkaart onbeperkt de poortjes kan passeren. Bekijk hier het overzicht van deze slottijden.

© 2006 - 2017 knsbgewestzh.nl | Realisatie: Kant en Klare Site